Subject: RE: Aeronavigatsiooniseadmete sertifikaatidest loobumine
From: "Keijo Lillo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Moonika Käst <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 11:31:42 +0300

Tere

Edastan otsuse. Kehtetud sertifikaadid palume tagastada Lõõtsa 5.

Head soovides

Keijo Lillo

5813 0292

Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 13, 2025 10:50 AM
To: Keijo Lillo <[email-masked]>
Cc: Moonika Käst <[email-masked]>; Eve Härm 
<[email-masked]>
Subject: Aeronavigatsiooniseadmete sertifikaatidest loobumine

Tere

Edastan kirja: teie juhiste põhjal loobume kõikidest 
aeronavigatsiooniseadmete sertifikaatidest.

​Lugupidamisega

Ilona Soitu | Kvaliteedi ja vastavuse juhtivspetsialist
+372 58059044 | [email-masked]

Tallinna Lennujaam AS
Tartu mnt. 101, Tallinn 10112
 <http://www.tallinn-airport.ee> www.tallinn-airport.ee

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond> Aastaks 2030 oleme 
saavutanud süsinikuneutraalsuse.
See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, teavitage 
saatjat ja kustutage e-kiri.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.